پارالمپیک توکیو؛ بیابانی در جمع چهار نفر برتر کامپوند

توکیو- ایرنا- «رمضان بیابانی» در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو مقابل حریفی از روسیه در تیر طلایی پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به توکیو، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کامپوند انفرادی پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو در حالی امروز (سه‌شنبه) در مجموعه پارک تیراندازی یومنوشیما توکیو برگزار می‌شود که تیرانداز با کمان کشورمان موفق شد مقابل «بائیر شیگائف» از روسیه به برتری دست پیدا کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. بیابانی در این رقابت با امتیاز برابر ١۴٣ اما با تیر طلایی به برتری رسید.

او در مرحله بعد باید با چین لیانگ از کشور چین رقابت کند که پیش از این او کومار حریف سرسخت هندی را شکست داده بود.

بیابانی پیش از این و در مرحله یک شانزدهم پیتر مارچانت استرالیایی را با نتیجه ١۴١ بر ١٣٩ و در مرحله یک هشتم پیوتر مونتاگو از بلژیک را شکست داده بود.

منشازاده دیگر نماینده ایران نیز در رقابت‌های امروز و در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی مقابل حریفش شکست خورد و حذف شد.

کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها تاکنون ۱۳مدال (۷طلا، پنج نقره، یک برنز) در وزنه‌برداری،دوومیدانی، تیراندازی و جودو کسب کرد.

کاروان پارالمپیک ایران در پانزدهمین دوره بازی‌ها با کسب ۲۴ نشان (هشت طلا، ۹ نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور ماه آغاز شد و کاروان ایران از بین ۱۰۰سهمیه کسب شده با ۶۲ ورزشکار ( ۹ زن و ۵۳ مرد) در ۱۰ رشته جودو، قایقرانی، تکواندو، بسکتبال با ویلچر، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان و وزنه‌برداری در این رویداد حضور دارد.

این رویداد چهاردهم شهریور به کار خود پایان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha