۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84456505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر در زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۴ نفر از عناصر اصلی توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر در این استان دستگیر و تحویل قانون شدند.

سرهنگ سعید بابایی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این عناصر اصلی توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر به دام پلیس افتادند.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری معتادان پُرخطر در مرکز شهر زنجان به مرحله اجرا درآمد، اظهار داشت: اجرای طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر در استان زنجان در پی درخواستهای مردمی و تامین امنیت شهروندان با رعایت تمامی ساز وکارهای بهداشتی، صورت گرفت.
 
بابایی، همچنین به میزان کشفیات مواد مخدر از این دستگیر شدگان اشاره کرد و افزود: در بازرسی های بدنی و منازل این تعداد افراد دستگیر شده در مجموع ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر و مقداری آلات و ادوات فروش و استعمال مواد، کشف و ضبط شد.  
 
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: به منظور سالم سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و همچنین جلب رضایت عموم مردم اجرای این طرح و طرح های مشابه تداوم دارد.

بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان خدابنده کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: مقدار هفت کیلو و ۸۳۶ گرم انواع مواد مخدر و مقداری آلات و ادوات فروش و استعمال مواد از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: این میزان موادمخدر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان به دست آمد.

وی با بیان اینکه طرح شناسایی و دستگیری فروشنگان مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این شهرستان، پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مرحله اجرا در آمد، اظهار داشت: در این رابطه ۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، گفت: هدف از اجرای این طرح در حقیقت ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha