۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 84456712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی راه اصلی نهاوند - بروجرد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان- ایرنا- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه بهسازی راه اصلی نهاوند - بروجرد از سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش شبکه بزرگراههای کشور جهت سهولت ، سرعت و افزایش ایمنی در حمل و نقل زمینی آغاز شده است و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان "حبیب نادیان رفیع" افزود: طول کل مسیر ۳۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن در محدوده استان همدان واقع شده و کل مسیر به غیر از مقطع سه راهی روستای شعبان (حدود ۳ کیلومتر) به صورت چهارخطه احداث و در دست بهره برداری و بقیه حدود سه کیلومتر پیمانکار در حال اجرا است.

وی در رابطه با موانع و مشکلات پیشروی پروژه گفت: آسفالت کل پروژه انجام شده و نصب نیوجرسی در دست اقدام است که موانع اجرائی پروژه نظیرآزاد سازی باغ ها، املاک مزروعی،کمبود اعتبارات و تخصیص مطالبات پیمانکار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با پروژه بهسازی راه اصلی توره –ملایر یادآور شد: پروژه با هدف گسترش شبکه بزرگراههای کشور جهت سهولت و سرعت در حمل و نقل زمینی و ارتقاء ایمنی در سال ۱۳۸۵ آغاز و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نادیان خاطر نشان کرد: طول کل این مسیر ۵۰ کیلومتر است که ۴۰ کیلومتر آن در محدوده استان همدان واقع شده ، ۳۴ کیلومتر ابتدا و انتهای مسیر در سالهای قبل به صورت چهارخطه احداث و در دست بهره برداری است.

استان همدان بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر، آزادراه، بزرگ راه و راه اصلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha