یک واحد مرغداری ۵۰ هزار قطعه ای در بستک به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- یک واحد مرغداری گوشتی ۵۰ هزار قطعه ای و سه طرح عمران شهری عصر پنجشنبه در بستک هرمزگان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این واحد با هزینه ۷۶ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
فریدون همتی افزود: عملیات اجرایی این طرح سال ۹۸ آغاز شده بود.
وی همچنین، دستورهای لازم برای رفع موانع و راه اندازی ۲ واحد مرغداری ۲۵هزار قطعه ای  جدید توسط سرمایه گذار این طرح را صادر کرد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون بیش از ۲۶۰ واحد مرغداری فعال در هرمزگان وجود دارد و پیگیری لازم به منظور فعال سازی ۱۰ واحد مرغداری توسط کارگروه رفع موانع تولید استان در حال انجام است.

 بهره برداری از سه طرح عمران شهری در بستک

سه طرح عمران شهری بستک با هزینه ۶۷میلیارد ریال شامل مرحله نخست پیاده راه سلامت، آسفالت کوچه ها و معابر به مساحت ۳۲هزارمترمربع و نماد میدان شورا  با مشارکت شهرداری بستک و خیران

به بهره برداری رسید.

این طرح به عنوان یک مجموعه گردشگری در حال احداث است که قرار است در این محل یک کاروانسرا با معماری سنتی و سایر رفاهی ها در این منطقه ساخت شود.
امروز پنجشنبه همزمان بهره برداری از ۱۲ طرح شاخص با هزینه ۱۷۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در حوزه ورزش، کشاورزی، عمران و شهری در روستاها و بخش‌های مختلف آغاز شد.
شهرستان بستک با ۸۰ هزار و ۴۹۲ نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha