۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84458495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ قطعه زمین دولتی در ارومیه رفع تصرف شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
کد خبر: 84458495
۳۰ قطعه زمین دولتی در ارومیه رفع تصرف شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰ قطعه زمین به متراژ هر قطعه ١٠٠ متر مربع از اراضی دولتی شهر ارومیه رفع تصرف شد.

سید محسن حمزه‌لو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور به هنگام فرمانده و نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان‌غربی از تصرف اراضی دولتی منطقه "بادکی" به ارزش ٢٠ میلیارد ریال جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان استان تشکیل شده و حدود ۵۰ نفر در این بخش فعالیت و اوضاع اراضی را رصد می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: جلوگیری از هرگونه اختلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان حفاظت است.

حمزه‌لو بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی ملی و دولتی است.

به گزارش ایرنا، ۱۶ هزار و ۲۵۳ اراضی ملی قابل حفاظت در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حفاظت و صیانت از این میزان اراضی به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha