تندباد با سرعت ۷۱ کیلومتر بر ساعت سنخواست خراسان شمالی را درنوردید

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: تندباد با سرعت ۷۱ کیلومتر بر ساعت، سنخواست شهرستان جاجرم را درنوردید که موجب خیزش گرد و غبار شد.

مهری هاشمی دوین روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سرعت وزش باد در شهر راز ۶۳ کیلومتر بر ساعت و در بجنورد ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی افزود: برای اواخر امشب، بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است و دمای هوا هم سه تا چهار درجه سانتیگراد نسبت به دیروز کاهش می یابد.

هاشمی دوین اظهار داشت: جو پایدار از فردا تا اواسط هفته در استان حاکم خواهد بود و دمای هوا از فردا تا صبح روز سه شنبه روند رو به افزایش خواهد داشت.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم استان در مناطق مختلف افزایش سه تا چهار درجه ای دمای هوا را تا روز سه شنبه تجربه می کنند. 

هاشمی دوین گفت: در شبانه روز گذشته کوسه با در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک ترین و اسماعیل آباد در شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۲۲ و بیشینه آن ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

میانگین بارش در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha