۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۴
کد خبر: 84460100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار جان باختگان کرونا در استان بوشهر به یک هزار و ۸۵۳ نفر رسید

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۱۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا شمار جان باختگان این ویروس در این استان از ابتدای شیوع آن تاکنون به یکهزارو ۸۵۳ تن افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: جان باختگان کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شامل سه مرد با ۶۲، ۵۹ و ۴۷ سال و سه زن با ۴۹، ۳۵ و ۳۱ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی، دیابت، سرطان و خون و چهار مرد با ۶۵، ۵۵، ۵۳ و ۲۴  سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی بیان کرد: با بستری ۱۰۶ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته شمار بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۵۱۴ نفر رسید.

کشمیری اضافه کرد: از این شمار بیمار ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بستری هستند که ۲۷ نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۲هزار و ۲۳۹ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

براساس سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۰درصد شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز خیلی پرخطر و ۵۰ درصد نیز در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha