۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84460405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق دُز دوم واکسن به فرهنگیان خراسان شمالی آغاز شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
کد خبر: 84460405
ٌِِّ
تزریق دُز دوم واکسن به فرهنگیان خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تزریق دُز دوم واکسن کرونا به فرهنگیان استان آغاز شده است که این روند تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

مهدی مودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دُز اول واکسیناسیون فرهنگیان از هفتم مردادماه همزمان با عید غدیر آغاز شد و در این مرحله حدود ۱۱ هزار نفر فرهنگی واکسینه شدند.

وی افزود: واکسیناسیون برای تمامی فرهنگیان اعم از معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی، کادر اجرایی مدارس و کارکنان ادارات آموزش و پرورش شامل شده است.

وی گفت: در مجموع حدود ۱۶ هزار فرهنگی علیه کرونا واکسینه می شوند تا برای بازگشایی مدارس دغدغه‌ای نداشته باشیم.

وی در ادامه در زمینه بازگشایی مدارس گفت: نشستی در این زمینه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز دارد که در بیش از ۲ هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نیروی فرهنگی تحصیل می‌کنند.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم در وضعیت قرمز و شهرستان های مانه و سملقان و  رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha