۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84460543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از چهار هزار راننده ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری قزوین واکسینه شدند 

قزوین - ایرنا- سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکنون بیش از چهار هزار راننده اتوبوس، تاکسی و ناوگان حمل بار درون‌شهری پس از اعلام فراخوان شهرداری علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، شیما زرآبادی‌پور روز یکشنبه با اعلام ابن خبر افزود: به دنبال قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی و حمل بار و مسافر درون‌شهری در اولویت تزریق واکسن کرونا، فراخوان آنان صورت گرفت و به تاکنون چهار هزار نفر از رانندگان اتوبوس، تاکسی و ناوگان حمل بار درون‌شهری تحت نظارت شهرداری قزوین نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده اند.

وی اظهار داشت: پس از اعلام این فراخوان در اوایل مرداد ماه، با هماهنگی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، تعداد رانندگان سازمان تاکسیرانی شهرداری که واکسن را دریافت کردند به سه هزار و ۷۰۰ نفر و تعداد رانندگان واکسینه شده سازمان اتوبوسرانی به ۴۱۲ نفر رسید.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: تعدادی از رانندگان ناوگان نیز پیش از اعلام فراخوان واکسیناسیون این قشر، به واسطه شرایط سنی خود جزو مشمولان دریافت واکسن بوده و آن را دریافت کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha