۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 5196
کد خبر: 84461344
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فروش سهام شهرداری قزوین در بانک شهر منتفی شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۵۹
کد خبر: 84461344
فروش سهام شهرداری قزوین در بانک شهر منتفی شد

قزوین-ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:فروش سهام شهرداری قزوین در بانک شهر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال که مصوبه شورای پنجم بود لغو شد.

به گزارش ایرنا، فرج الله فصیحی رامندی یکشنبه شب در جلسه علنی شورا با موضوع بررسی فروش سهام شهرداری قزوین و همچنین تغییر نام بوستان برگ ریزان، افزود:در تاریخ پنجم اردیبهشت سال جاری، مصوبه ای در شورای اسلامی پنجم با موضوع فروش سهام شهرداری در بانک شهر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال با نظر شهردار تایید شده بود و امروز خواستار نظر خواهی از اعضای شورای ششم هستیم.  

وی ادامه داد: با توجه به ممنوع یا متوقف شدن سهام بانک شهر اعضای شورا نسبت به کاهش واگذاری سهام بانک شهر اعلام نظر نمایند.  

فصیحی رامندی گفت: با توجه به رای گیری و قانون ماده ۸۰ تشکیلات و وظایف شورای اسلامی شهر این مصوبه که میراث شورای پنجم بوده است لغو شد و مقرر است چنانچه شهردار قزوین بخواهد سهام شهرداری را بفروشد یا واگذار کند ملزم به تاییدیه شورا است.  

تغییر نام بوستان برگ ریزان به مادر و کودک، اقدامی مثبت است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در همین رابطه، اظهار داشت: تغییر نام بوستان برگ ریزان به بوستان مادر و کودک، می تواند تحول خوبی در پی داشته باشد.  

فاطمه اشدری ادامه داد: وقتی صحبت از بوستان مادر و کودک می شود، باید امکانات مناسب و درخوری برای این بوستان مد نظر قرار گیرد.

اشدری با تاکید بر اینکه، نقشه های معماری این بوستان باید به دید و نظر شورای اسلامی شهر برسد، اظهار داشت: این پارک که مختص مادران و کودکان از سن ۲ تا هشت سال است می‌تواند یک پایلوت متفکرانه جهت بازی و آموزش مباحث فرهنگی و دینی برای کودکان و مادران باشد.  

وجود پارکی تخصصی مادر و کودک اتفاقی مثبت در جنوب شهر است

علی فرمانی عضو دیگر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: یکی از اهداف شورای ششم ایجاد عدالت اجتماعی در مناطق جنوب شهر است.

وی با بیان اینکه وجود پارک مادر و کودک اتفاق مثبتی برای محلات پایین شهر است، افزود: اگر فضاهای تخصصی در مراکز جنوب شهر احداث شود شهروندان و سرمایه گذاران تشویق به آوردن سرمایه های خود به مناطق پایین دست می شوند که این موضوع می‌تواند بخشی از شعار تحقق عدالت محوری در شهر باشد.

مهری السادات غیاثوند نیز با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این بوستان ۶۰ درصد است، تاکید کرد: سازمان زیباسازی و سازمان طراحی شهرداری پیشنهادهای خود را در ادامه روند این بوستان به دید و نظر شورای اسلامی شهر قزوین برسانند چراکه این پارک باید دارای معماری خاص باشد و کودک محور طراحی شود.  

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به تغییر نام بوستان مذکور رای مثبت دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha