۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84462889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت کارخانه های آرد ایلام بصورت مستمر پایش شود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر کار کارشناسی برای صدور هر گونه مجوزی خواستار پایش مستمر کارخانه های تولید آرد در استان شد.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات کارخانجات آرد استان یک نشست کارشناسی با حضور دستگاه های مربوطه در خصوص وضعیت موجود کارخانجات آرد، ظرفیت کارخانجات، فاصله گذاری، مقدار گندم و همه آیتم های موجود برگزار و بصورت دقیق کارشناسی لازم صورت گیرد.

وی افزود: باید میزان گندم به صورت عادلانه و به تناسب ظرفیت و در نظر گرفتن همه آیتم ها در بین کارخانجات آرد تقسیم شود تا هیچ واحدی متضرر نشود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه فاصله کارخانجات آرد در شهرستان‌ها متغیر و هزینه حمل بر روی قیمت تاثیر دارد، باید همه شرایط در نظر گرفته شود.

رستمزاد همچنین در خصوص تغییر قیمت گوشت دام مازاد عشایر نیز گفت: باید قیمت سایر استان ها نیز در نظر گرفته شود تا اختلاف قیمت منجر به قاچاق گوشت خریداری شده نشود.

وی اظهار داشت: تمام حمایت های لازم از کشتارگاه استان صورت گرفته اما با این وجود باز هم روند کشتار بسیار کند است زیرا با توجه به میزان دام مازاد عشایر روند خرید دام و کشتار آن طولانی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار تسریع در روند خرید دام مازاد عشایر شد و گفت: با توجه به اینکه تولید کننده گوشت قرمز و مرغ در استان هستیم، تمام تلاش خود را برای حفظ قسمت مصوب بکار گرفته ایم.

رستمزاد همچنین خواستار نظارت و پایش بازار شد و افزود: با وجود همه مشکلات تمام تلاش خود را در راستای تامین مرغ مورد نیاز بازار و تثبیت قیمت آن انجام داده ایم.

جابجایی آجر ایوان و ساماندهی وانت های میوه فروشی توسط شهرداری از دیگر دستور کارهای این نشست بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha