۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84463120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۴۰۰ هزار ماسک توسط موکب انصارالمهدی(ع) قشم

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبر: 84463120
توزیع ۴۰۰ هزار ماسک توسط موکب انصارالمهدی(ع) قشم

قشم- ایرنا- مدیر موکب انصار المهدی(ع) قشم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک توسط این موکب تولید و بین مردم توزیع شده است.

سید محمد مظلومی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این رقم بیش از ۱۲ هزار ماسک در هیات‌های مذهبی به مردم ارائه شده است.

وی ادامه داد: با پشتیبانی‌های انجام شده، این موکب در همان اویل شیوع کرونا، با ایجاد خط تولید ماسک، به کمک شبکه بهداشت و درمان آمد.

مدیر موکب انصار المهدی(ع) قشم تصریح کرد:  این موکب از زمان شیوع کرونا تا کنون نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین مردم توزیع کرده است.

وی افزود: پخت مومنانه ۹۰ هزار پرس غذای گرم طی ۱۴ مرحله نیز از دیگر فعالیت‌های این موکب در طول مدت شیوع کرونا بوده است.

مظلومی ادامه داد: همچنین ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی تربیتی انصارالمهدی(عج) توسط موکب مذکور به مساحت ۸۰۰ مترمربع آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی ازجمله یادواره شهدا و غیر آن تصریح کرد: موکب انصارالمهدی(ع) در طول سال فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های دینی، فرهنگی و بهداشتی انجام می‌دهد.

مدیر موکب انصار المهدی(ع) قشم اظهار کرد: امسال با توجه به تغییر هوای کربلای معلا برای برپایی موکب در این شهر نیازهای ویژه‌ای داریم که توسط نهادهای گوناگون برآورده شد.

وی افزود: با توجه به گرمای شهر کربلا، به چهار هزار ملافه به جای پتو، آبسردکن، کولر، ژنراتور برق و ماشین لباسشویی صنعتی برای تنظیف ملافه‌ها نیاز است که هماهنگی برای رفع این نیازها انجام شده است.

مظلومی ادامه داد: موکب انصار المهدی(ع) قشم در خیابان میثم تمار شهر کربلا، پس از جسم الحسین دایر خواهد بود و روزانه به ۲ هزار زائر خدمت‌هایی از قبیل شام، ناهار، محل خواب و غیر آن ارائه می‌کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha