پیکر جانباز شهید دفاع مقدس در گلزار شهدای کاشان آرام گرفت

کاشان - ایرنا - فرامرز حامدی شهرکی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس روز پنجشنبه پس از تشییع در ناحیه مقاومت بسیج و اقامه نماز بر پیکر وی از سوی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، شهید حامدی شهرکی جانباز اهل چهارمحال و بختیاری که از چندین سال پیش ساکن کاشان شده بود، ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۴ بر اثر اصابت گلوله به کمر در جاده فاو دچار ضایعه نخاعی و مجروح شد.

این جانباز شهید که در عملیات‌های مختلف فتح المبین، والفجر ۲، خیبر و والفجر حضور داشت پس از تحمل سال‌ها رنج، ۱۷ شهریور در سن ۶۰ سالگی به مقام رفیع شهادت رسید.

پیکر جانباز شهید دفاع مقدس در گلزار شهدای کاشان آرام گرفت

شهید حامدی شهرکی متولد سوم فروردین سال ۱۳۴۰ در شهرکرد است و به درخواست خانواده‌اش در کاشان تشییع و در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان آرام گرفت.

شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

استان چهارمحال و بختیاری نیز بیش از هشت هزار جانباز و ایثارگر دارد که از این تعداد چهار هزار نفر جانباز ۲۵ درصد به بالاتر هستند.

در برهه کنونی ۱۰۹ جانباز ۷۰ درصد در چهارمحال و بختیاری در قید حیات هستند که مسن‌ترین جانباز ۷۰ درصد سیف‌الله مختاری متولد اول شهریور ۱۳۲۱ در گندمان بروجن و کوچکترین جانباز ۷۰ درصد از نظر سنی نیز محسن طاهری متولد اول فروردین ۱۳۶۰ در بروجن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha