۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84467796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۵ درصد کارکنان هتل‌های کیش واکسن کرونا دریافت کردند

کیش - ایرنا - رییس جامعه هتلداران کیش گفت: با همکاری مرکز توسعه سلامت ۲۵ درصد کارکنان هتل‌های این جزیره واکسن کرونا دریافت کردند.

مسیح الله صفا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه واکسینه کارکنان هتل ها و بخش های گردشگری جزیره از روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: در این طرح تمام ۶ هزار نفر پرسنل هتل ها علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

وی اضافه کرد: پیش از آغاز این طرح ۵۰۰ نفر با توجه به شرایط سنی علیه این ویروس واکسن کرونای خود را دریافت کرده بودند اما در مدت یکروز از اجرای این طرح این تعداد به یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

صفا افزود: پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری کارکنان ۶ هزار نفری مشغول در هتل ها و سه هزار فعال مشاغل مربوط به گردشگری در بخش های رستوران ها، کلوب های دریایی و تفریحی واکسن خود را دریافت کنند.

وی یاد آور شد: انتظار می رود به زودی با تلاش کمیته واکسیناسیون ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت جزیره کیش پس از اتمام واکسیناسیون مشاغل مختلف شاهد رونق گردشگری در جزیره کیش پس از ۱۸ ماه نبرد طاقت فرسا با این ویروس باشیم.

تا کنون بیش از ۲۸ هزار  دُز واکسن به صورت تجمیعی مرحله اول و دوم بین کیشوندان تزریق شده که شامل حدود ۲۰ هزار  دُز نوبت اول و بیش از هشت هزار  دُز مرحله دوم است.

با توجه به این آمار اکنون بیش از ۵۰ درصد از ۳۴ هزار و ۵۰۰ کیشوند بالای ۱۸ سال این جزیره دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸شهریور در این جزیره حدود هشت هزار و ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha