باند سرقت از منازل دماوند منهدم شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵
کد خبر: 84472202
باند سرقت از منازل دماوند منهدم شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سرقت از منازل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس دماوند، سرهنگ حسین فاضلی روز چهارشنبه با اظهار داشت: در پی سرقت های طلا و لوازم منزل از شهروندان شهرهای رودهن و دماوند، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش رودهن و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند سارقان مورد نظر را حین سرقت از یکی از منازل شهر رودهن دستگیر و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان که با سلاح سرد اقدام به فرار و خسارت به چندین دستگاه خودرو در مسیر کردند با قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر و اصابت به یکی از متهمان هر ۳ نفر را همراه با اموال مسروقه کشف و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان در ۳ نقطه بازدید و یک نفر خانم همدست سارقان دستگیر و اموال مسروقه شامل چندین دستگاه تلویزیون و لپ تاپ و طلاجات و لوازم منزل مسروقه کشف شد و در بازجویی بعمل آمده متهمان سه نفر آقا و یک نفر خانم بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۴۰ فقره سرقت از طریق تخریب درب منازل اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی ضمن از مالباختگان خواست برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند و شهروندان تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع های مسکونی را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha