گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرری با خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف قدردانی از رشادت‌های رزمندگان اسلام و خدمت‌رسانی به شهروندان در این منطقه برگزار می‌شود.

فرهاد افشار روز چهارشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور معاونان اجرائی، مدیران ارشد و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ تهران - شهرری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ما باید سهم بالای ایثارگری و رشادت های رزمندگان را برای حفظ این آب و خاک و نظام جمهوری اسلامی را با افتخار به نسل های آینده معرفی کنیم .

وی با بیان اینکه این هفته نماد شجاعت و شهامت یک ملت در مقابله با استکبار جهانی است، افزود: به منظور برگزاری بهینه ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همه ظرفیت های حوزه بسیج، نواحی هفتگانه، معاونت های مرتبط و روابط عمومی استفاده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به پاس خدمات و رشادت های رزمندگان اسلام در این هفته هر روز با برگزاری میز خدمت در حوزه معاونت شهرسازی و معماری درخواست های شهروندان رسیدگی می شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری اضافه کرد: به منظور حفظ و اشاعه ارزش‌های دوران دفاع مقدس حماسه های این دوران با اجرای ویژه برنامه های خاص به تصویر کشیده می شود.

وی برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه و اختتامیه دفاع مقدس در مقبره شهدای گمنام فرهنگسرای ولاء، برپائی نمایشگاه عکس و پوستر با بهره گیری از هنر در معرفی دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری همایش ویلچررانی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، برنامه نیمه پنهان ماه ویژه تجلیل از همسران شهدا، جانبازان و آزادگان، غبارروبی و گل افشانی مقبره شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء و بوستان جانبازان، برپائی ۳۰ غرفه فرهنگی و برپائی استیج دفاع مقدس به مدت هفت شب در مقبره شهدای گمنام فرهنگسرای ولاء را از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

افشار برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس، برنامه آبروی محله (انتشارزندگینامه شهدای محله)، مسابقه کتابخوانی و مسابقه حماسه سرایی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری  یادآور شد: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در ایام گرامیداشت دفاع مقدس ضمن فضاسازی محیطی ساختمان های ستادی و سرای محلات، برگزاری عصر کتاب با دعوت از نویسندگان کتاب با موضوع دفاع مقدس و رونمائی از ۱۸ اثر فاخر دفاع مقدس، برگزاری برنامه ویژه در آسایشگاه های شهر تهران، اکران بنر های ویژه این هفته، تقدیر از رزمندگان شاغل و بازنشسته و نصب پرچم و شعارهای ویژه این هفته بر روی تاکسی های شهر انجام می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha