فتاح:بنیاد مستضعفان روسازی راه‌آهن اردبیل را در موعد مقرر تکمیل می‌کند

اردبیل - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان اجرای عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل_ میانه را در موعد مقرر بدون توجه به‌ مسائل مالی تکمیل می‌کند.

به گزارش ایرنا ، پرویز فتاح عصر چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای پروژه باند فرودگاه و ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل تشریح کرد: کل مسیر روسازی راه‌آهن اردبیل  ۱۷۷ کیلومتر بوده و با شاخه‌های فرعی و ایستگاه‌ها به ۲۰۷ کیلومتر می‌رسد.

وی بیان کرد: ۷۸ کیلومتر از روسازی این پروژه  انجام شده و ادامه مسیر هم که تونل ، پل و مسیر سخت‌رو  را شامل می‌شود در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان به اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل که به دست پیمانکاران این بنیاد در حال انجام است ، اشاره کرد و گفت:  طرح توسعه و ترمیم  در این فرودگاه در مراحل پایانی اجراست.

وی بیان کرد: در حال حاضر این پروژه در حال کابل‌کشی برای روشنایی بوده و تا مهرماه تکمیل می‌شود.

فتاح افزود: برای اجرای این باند از بهترین آسفالت و علاوه بر آن از پلیمر هم استفاده شده که قبلا  برای تطبیق با آب و هوای اردبیل مورد آزمایش هم قرار گرفته بود.

رئیس بنیاد مستضعفان برای یک سفر ۲ روزه به استان روز چهارشنبه وارد اردبیل شد. پرویز فتاح به همراه استاندار اردبیل از ایستگاه راه‌آهن اردبیل ، قطعات راه‌آهن و عملیات اجرایی ریل‌گذاری این پروژه بازدید کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha