نقش فرهنگیان در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت بی بدیل است

قزوین - ایرنا - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: نقش فرهنگیان در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت بی بدیل است و باید بتوان از ظرفیت آنها به بهترین شکل ممکن در این زمینه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ هادی بغدادی روز شنبه در نشست خبری سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین، اظهار داشت: برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت، پایگاه و جایگاه عظیمی نیاز است که حضور فرهنگیان در این فضا بسیار حایز اهمیت بوده و بسیار بی بدیل ارزیابی می شود.
وی افزود: برای اینکه انتقال مفهوم ایثار و شهادت به درستی انجام شود باید موضوعات مبنایی و تفکری مطرح در جمهوری اسلامی و جریان ضد دینی به درستی برای دانش آموزان تبیین گردد که در این عرصه جایگاه فرهنگیان بسیار حائز اهمیت است.
این مسوول با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در این هفته، گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برگزار می شود که امیدواریم مورد استقبال مردم و فرهنگیان استان قزوین قرار گیرد.
بغدادی اضافه کرد: همایش " معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی" به عنوان محوری ترین برنامه سازمان بسیج فرهنگیان در این هفته محسوب می شود که در حاشیه آن از خانواده شهدا هم تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی اظهار داشت: رونمایی از کتاب نقش فرهنگیان در دفاع مقدس از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس است که امیدواریم مقدمات آن به خوبی انجام شود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از فعالان فرهنگی مقابله با کرونا و تجلیل از فرهنگیان موفق در زمینه های علمی از دیگر برنامه های این سازمان در استان قزوین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha