۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 84475358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ هزار بوته گیاه مخدر شاهدانه در هشترود کشف شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 84475358
۸ هزار بوته گیاه مخدر شاهدانه در هشترود کشف شد

مراغه- ایرنا- رئیس دادگستری هشترود گفت: هشت هزار بوته گیاه مخدر شاهدانه که در یک هکتار از اراضی روستای «پاشابیگ» این شهرستان کشت شده بود، کشف و ضبط شد.

رحیم استادی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مالک بومی زمین و همدستش که از اهالی شهرستان ورامین در استان تهران است، این باغ را به صورت حرفه‌ای با فنس و آفتابگردان حصارکشی کرده بودند. 

۸ هزار بوته گیاه مخدر شاهدانه در هشترود کشف شد

وی با بیان اینکه این باغ با هوشیاری ماموران آگاهی هشترود کشف شد، بیان کرد: این باغ به صورت مکانیزه کشت شده و آبیاری آن قطره‌ای بود و هر بذر دانه آن به قیمت ۲۷۰ هزار تومان تهیه شده بود.

به گفته رئیس دادگستری هشترود از این متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک با مشتقات و آلات استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.

وی ارزش این محموله را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این شاهدانه‌ها تا ۲ هفته دیگر قابل برداشت بود و ماموران به موقع وارد عمل شده‌اند.

به گزارش ایرنا کشف بوته گیاه مخدر شاهدانه در برخی دیگر از شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌شرقی نیز از سوی مسئولان قضایی و انتظامی گزارش شده که نشان می‌دهد رغبتی برای کشت آن در برخی از کشاورزی متخلف منطقه وجود دارد و باید نظارت‌ها در این زمینه بیشتر شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha