جاده کمربندی شهر دوگنبدان ایمن سازی می شود

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱
کد خبر: 84475396
جاده کمربندی شهر دوگنبدان ایمن سازی می شود

گچساران - ایرنا-- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع سوانح رانندگی منجر به فوت در جاده کمربندی شهر دوگنبدان ،گفت: عملیات اجرایی ایمن سازی این جاده به زودی آغاز می شود.

به گزارش ایرنا ، کیامرث حاجی زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی گچساران در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:جاده کمربندی شهر دوگنبدان به دلیل اتصال به چند روستا نیازمند ایمن سازی است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد ملزم به ایمن سازی این جاده شده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: چراغ های چشمک زن و نصب سرعت گیر از جمله بخش های طرح ایمن سازی جاده کمربندی شهر دوگنبدان است.

حاجی زاده همچنین با  اشاره به بازدید از طرح آبرسانی به یکهزار و۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی منطقه دشت مور در گچساران تاکید کرد: این طرح باید دوباره عملیات اجرایی خود را از سرگیرد.

وی عنوان کرد:برای اجرای طرح آبرسانی به زمین های کشاورزی دشت مور۱۲ کیلومتر خط انتقال پیش بینی شده که تاکنون چهار کیلومتر آن احداث شده است. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دلیل تعطیلی این طرح کمبود اعتبار بوده است که با رایزنی های انجام شده قرار شد نسبت به افزایش اعتبار این طرح مهم اقدام شود.

حاجی زاده با اشاره به  اهمیت ایجاد زیرساخت های آب پایدار برای رونق کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت های تولید و اشتغال در گچساران گفت: چندین طرح تامین آب این شهرستان با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجراست که امید می رود با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها زمینه تولید واشتغال برای شهروندان جویای کار فراهم شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha