۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84475453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم ملی کشتی آزاد: بعد از المپیک پوست اندازی کردیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از المپیک معمولا تیم‌ها پوست اندازی می کنند، در کشتی ما هم همین اتفاق افتاده است و در رقابت‌های جهانی، چهار جوان که زیر ۲۰ سال هستند عضو تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

به گزارش ایرنا، «مصطفی میرعمادیان» مربی تیم ملی کشتی آزاد امروز (شنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: وقتی بچه ها از المپیک برگشتند یک مقدار در شرایط بدنی خوبی نبودند و نیاز به ریکاوری داشتند. همان زمان جوانان هم از مسابقات جهانی برگشتند، کادرفنی نیاز داشت برنامه را طوری طراحی کند که هر دو گروه در این فاصله کمی که تا جهانی بزرگسالان وجود داشت، ریکاوری کرده  و سپس به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برسند.

وی افزود: خوشبختانه در این مدت تمرینات هم خوب جواب داد و بدن های بچه ها شرایط خوبی دارد. رفته رفته نیز از فشار تمرینی کاسته می شود و روی کارهای سرعتی تمرکز می‌‎کنیم. امیدواریم بچه ها در زمان مسابقات به پیک آمادگیمورد انتظار برسند. آزادکاران هفتم مهرماه به سوی نروژ پرواز خواهند کرد و از دهم مهرماه نیز مسابقات شروع خواهد شد.

میر عمادیان خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی در کشتی افتاده است؛ در بحث جوانان با فرماندهی محسن کاوه که توانسته این شرایط را خوب مدیریت کند. حاصل این تمهیدات این بود که ترکیب ما جوان شده است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha