هم افزایی با نهادهای علمی از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید است

سنندج - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: دانش افزایی و هم افزایی با نهادها و مراکز علمی و دانشگاهی از اولویت‌های این صندوق در استان است.

به گزارش ایرنا، شهریار رحیمی روز یکشنبه در نشست با رییس دانشگاه علمی کاربردی استان به نحوه همکاری صندوق کارآفرینی با جامعه علمی دانشگاهی و حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان و کارآفرینان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه رسالت صندوق حمایت از کسب و کارهای خرد و اشتغال جوانان و رفع بیکاری است، می توان همکاری بیشتری با جامعه دانشگاهی و فارغ التحصیلان و کارآفرینان جویای کسب و کار داشت. 

وی اضافه کرد: در راستای نیل به اهداف صندوق؛ بهره‌گیری از ذخایر علمی و حرفه‌ای سرمایه انسانی و ارتباط و تعمل دو سویه با جامعه علمی و دانشگاهی استان از ضروریت هاست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان افزود: این صندوق در راستای کمک به رفع نیازهای استان جلسات مختلفی با نهادهای دولتی و غیر دولتی در استان برگزار کرده است و سعی می کند با همکاری های بیشتر در قالب عقد تفاهم نامه های استانی، پرداخت تسهیلات را هدفمند و در مسیر درست هدایت کند.

رحیمی با اشاره به اینکه دانش افزایی و هم افزایی با نهادهای علمی از ضروریت ها و اولویت های صندوق کارآفرینی امید استان است، یادآور شد: در این راستا این صندوق آمادگی هرگونه همکاری و تعامل را با نهادها و دستگاه های علمی اعلام می کند. 

رییس دانشگاه علمی کاربردی کردستان هم در این نشست از پیشنهادات همکاری صندوق با دانشگاه تشکر کرد و گفت: در مراکز علمی کاربردی واحدهای مشاوره شغلی و کارآفرینی برای فارغ التحصیلان وجود دارد و می توان با کمک صندوق کارآفرینی امید و هم افزایی بوجود آمده ناشی از ظرفیت جوانان فارغ التحصیل، کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای خرد را در مسیر درست هدایت کرد.

عادل سی و سه مرده افزود:  دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای غیر فعال بوده و می توان از این واحدها برای تامین مکان کارآفرینان در راستای ایجاد اشتغال با حمایت مالی صندوق اقدام کرد.

در حال حاضر ۱۰ شعبه صندوق کارآفرینی در استان کردستان فعال است و با اعطای تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه خدمت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha