تربت حیدریه ۵۸۴ برنامه برای هفته دفاع مقدس تدارک دید

تربت‌ حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌ حیدریه گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۵۸۴ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، بسیج سازندگی و نشست های بصیرتی در این شهرستان دیده شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد یکشنبه در نشستی خبری افزود: این برنامه ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سطوح شهرستانی، بخشی و سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس که «ما مقتدریم» در نظر گرفته شده، بیان کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس دیدار نیروهای مسلح شهرستان با امام جمعه و در ادامه رژه موتوری نیروهای مسلح و بسیجیان در سطح خیابان ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با محوریت تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی، توزیع کمک های مومنانه و نیز برگزاری نشست بصیرتی در شب اربعین حسینی(ع) از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام در سطح شهرستان خواهد بود.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کارگاه های سواد رسانه عمومی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را  بخشی از برنامه های پایگاه های بسیج در ایام این هفته برشمرد.
ناصری موحد افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان گردان های بیت المقدس، رزمایش  اقتدار در مناطق آلوده و آسیب پذیر، معاینه رایگان بیماران، نهضت های روشنگری، یادواره های شهدا و همچنین گشت رضویون توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سطح بخش ها برگزار می شود.
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم با محوریت ساخت و تکمیل منازل مسکونی برای محرومان و نیازمندان با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های ایام هفته دفاع مقدس است.

ناصری موحد افزود: طبق تفاهم منعقد شده بین سپاه و بنیاد مسکن تربت حیدریه قرار است تا پایان امسال ۱۴۰ واحد مسکونی محرومان شهرستان بهسازی، مرمت و یا بازسازی شود که در ایام هفته دفاع مقدس بخشی از آن تحویل خواهد شد.
شهرستان تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha