معبرهای منتهی به مدارس شهرری ایمن‌سازی شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۱
کد خبر: 84479660
معبرهای منتهی به مدارس شهرری ایمن‌سازی شد

شهرری - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری اعلام کرد: ادوات ترافیکی، خط‌کشی و ایمن‌سازی معبرهای اطراف مدارس این منطقه در راستای طرح استقبال از مهر، آماده‌سازی شد.

ابوذر ریاضی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساماندهی مشکلات تردد و ایمن سازی معابر برای دانش آموزان از اولویتهای اقدامات این حوزه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر است.

وی اظهار داشت: ایمن سازی تجهیزات و المان های ترافیکی، شناسایی و رفع نواقص و مشکلات ترافیکی، بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و پایانه های اتوبوس و تاکسی و خط کشی (محوری و عابر پیاده) در این طرح اجرا می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی ۲۵۰ المان ترافیکی، ایمن سازی تجهیزات ترافیکی ۱۱ ایستگاه تندرو، شناسایی و رفع نواقص ترافیکی معابر منتهی به مدارس و آموزشگاه ها ۳۰ مورد، بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی ۴۸ مورد، بهسازی ۳ پایانه اتوبوس و تاکسی در راستای اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه اجرا شد.

ریاضی اضافه کرد: همچنین  شناسایی مراکز آموزشی تأثیر گذار در ترافیک معابر اصلی و ارائه برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک ایمن معابر ۷ مورد، خط کشی محوری و عابر پیاده در معابر مقابل مدارس ۱۰هزار متر طول محوری و ۵۷۳ مترمربع بلوک عابر پیاده از دیگر اقدامات این منطقه شهرداری در راستای طرح استقبال از مهر و رضایت خاطر شهروندان انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگ ترافیک یادآور شد: در راستای طرح استقبال از مهر کارگاه های آموزشی ترافیکی با مشارکت پلیس راهور ویژه دانش آموزان و اولیا آنان در بوستان آموزش ترافیک برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، اداره متبوعش با مشارکت پلیس راهور،  مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه۲۰ و بوستان آمورش ترافیک به برگزاری دوره آموزشی قوانین عبور و مرورعابربن پیاده در راستای طرح استقبال از مهر اقدام کرده است.
ریاضی خاطرنشان کرد: کلاس آموزشی از جهت مسائل فرهنگی، آرامش روحی و روانی،  مسائل فنی و رعایت قوانین و مقررات عابران توسط پلیس راهور برگزار شده و آموزش های لازم را به کودکان کار داده شد.  

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha