یادواره  شهید قاسم سلیمانی در یزد برگزار می شود

یزد-ایرنا - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس این نهاد گفت: به همین مناسبت یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها و آشنایی جوانان با اخلاق و رفتار این شهید والا مقام است. 

وی تصریح کرد:  مشارکت این سازمان در برگزاری یادواره شهدا در محله های مختلف شهر، پخش برنامه تلویزیونی «قصه عشق»، تجلیل از پیشکسوتان  جهاد و مقاومت و ویژه برنامه نمایشی عاشورایی نوای دل از دیگر برنامه هاست. 

 معاون شهرداری یزد در ادامه به برگزاری یادواره ها و یادمان های مختلف شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید نواب صفوی، یادواره شهدای محله کوچه بیوک، یادمان شهدای پایگاه مقاومت ابوذر و یادواره شهدای کوی امام حسین(ع) در شهرک بهاران با مشارکت سازمان برگزار می شود.
 وی دیگر برنامه ها را ، برنامه زنده تلویزیونی «قصه عشق» در باغ موزه دفاع مقدس ، با حضور مهمانان کشوری و همچنین ویژه برنامه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و نکوداشت مقام شامخ شهدای فرهنگی یزد با مشارکت مجمع فرهنگیان ایثارگر ذکر کرد.

ملازینلی افزود: این برنامه با حضور فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و شاهد دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد در مدرسه ایرانشهر برگزار می شود.
صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و  در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این  حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha