۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84483983
T T
۱۰۵ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار اولویت مدیران سبزوار است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: جذب سرمایه گذار اولویت مدیران این شهرستان است و در این راستا باید پاسخ استعلام مجوزهای سرمایه گذاری با رعایت دقت و سرعت داده شود.

سیدمجتبی علوی‌مقدم شنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: به منظور حمایت از تولید و تشویق کارآفرینان پاسخ استعلام ها باید با هماهنگی، کامل و با دقت ارائه شود که سبب دلسردی سرمایه گذاران نشود.

وی ادامه داد: زمان پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ۲۰ روز تعیین شده و چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ ندهد مراحل بعدی انجام می شود و در صورت بروز هر مشکل دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

فرماندار سبزوار با اشاره به ایجاد پنجره واحد برای تسهیل فرآیند صدور پروانه گفت: همچنین فرایند صدور مجوزها در شهرستان باید مبتنی بر اثبات اهلیت سرمایه‌گذاران، مطالعات، مکان یابی و متناسب با شرایط جغرافیایی و اقتصادی منطقه انجام گیرد.

وی افزود: شهرستان سبزوار  ظرفیت های فراوان در بخش های مشاغل خانگی و صنایع دستی دارد و یکی از راههای حمایت از  اشتغال و رونق این تولیدات خریداری این محصولات از سوی  دستگاههای اجرایی شهرستان است.

علوی مقدم با بیان اینکه مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم دارند ادامه داد: تمامی تلاش مدیران باید وقف خدمت به مردم شود و همایش، سمینارها و سایر برنامه های جانبی در خارج از وقت اداری برگزار شوند.

وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اقدامات قانونمند و صرفه جویی در هزینه ها نسبت به تعیین تکلیف برخی بدهی های خود به دستگاههای اداری پایبند باشند.

فرماندار سیزوار همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امنیت، عزت، اقتدار کنونی و پیشرفت های فراوان نظام جمهوری اسلامی مرهون شهدا و رزمندگان و آزادگان سرافراز است.

وی ادامه داد: با توجه به حق بزرگ شهدا بر جامعه، لازم است رسیدگی به مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال فرزندان آنها در اولویت کاری نهادهای اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha