امام جمعه همدان:اولویتی بالاتر از خدمت برای رفع مشکلات مردم وجود ندارد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت پرهیز از حاشیه سازی، بر تلاش و جدیت مدیران برای خدمت رسانی در راستای رفع مشکلات مردم و زمینه سازی برای توسعه استان به عنوان یک اولویت اصلی و محوری، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان امروز(سه‌شنبه) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» دیدار و گفت وگو کرد، این جلسه با حضور  سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سردار «مهدی فرجی» جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان و «مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

آیت الله شعبانی موثقی در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) بر همدلی و تلاش مسوولان برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه استان و همچنین حل مشکلات مردم تاکید کرد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه حاشیه‌ سازی، تصریح کرد: هیچ اولویتی در استان همدان بالاتر از پیگیری کارها برای حل مشکلات مردم و توسعه استان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه خدمتگزاران، تسریع برای پیگیری، پاسخگویی و تحقق مطالبات مردم را از وظایف اصلی دولتمردان برشمرد.

امام جمعه همدان همچنین از حضور با شور و شعور مردم خداجوی استان در آیین های ویژه عزاداری اربعین شهادت امام حسین(ع) قدردانی کرد.

استاندار همدان نیز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) و قدردانی از نقش نماینده ولی فقیه در استان برای ایجاد همراهی و همدلی در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم، گفت که تا آخرین لحظه مسوولیت، همچنان خادم و خدمتگزار مردم خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha