توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: به مناسبت اربعین حسینی و همزمان با هفدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان آغاز شد.

سرهنگ پاسدار یاسین باوقار روز دوشنبه در حاشیه مراسم هفدهمین رزمایش مواسات و همدلی که در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله نخل ناخدای بندرعباس برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش هر بسته معیشتی پنج میلیون ریال است.
وی بیان داشت: در مجموع در ۱۷ مرحله از کمک‌های مومنانه  بیش از ۵۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.
مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: همچنین بیش از ۱۰ هزار بسته نوشت افزار از سال گذشته تاکنون بین دانش آموزان نیازمنذان سراسر استان توزیع شد که پنج هزار بسته در سالجاری توزیع شده است.
سرهنگ باوقار ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز یکهزار و ۵۰۰ جهیزیه به ارزش هر سری ۳۰۰ میلیون ریال بین نوعروسان و نودامادهای نیازمند هرمزگان توزیع شد که ۶۵۰ جهیزیه مربوط به سالجاری است.
وی ابرازداشت: همچنین از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون یک میلیون عدد ماسک رایگان بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شده است.
مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج استان از ابتدای اپیدمی کردنا همواره در کنار مردم و یاری رسان نیازمندان بوده است و تا ریشه کنی این ویروس منحوس خدمت رسان مردم می‌باشد. 


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha