نخستین ناوگان مسافربری قزوین برای بازگشت زائران به مرز مهران اعزام شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اعزام نخستین گروه ناوگان مسافربری این استان جهت بازگشت زائران اربعین حسینی به پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران خبر داد.

جواد حق‌لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به دلیل اعمال محدودیت های شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سفر به کربلا تنها به صورت هوایی انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال انجام بخشی از سفرهای بازگشت زائران از طریق زمینی، مقدمات لازم جهت اعزام ناوگان مسافربری به مرز مهران انجام شد تا برای انتقال زائران به استان قزوین اقدام لازم صورت گیرد.

حق‌لطفی یادآور شد: اتوبوس های اعزام شده از قزوین تنها برای بازگشت زائران اربعین حسینی به این استان تامین شده و در مسیر رفت نیز به هیچ عنوان مسافری را به مقصد مهران جا به جا نخواهند کرد.

به گفته این مسوول،  به منظور تامین رفاه و آرامش زائران، هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی حمل و نقل و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارایه خدمات بهتر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: اعزام ناوگان به مرز مهران تا انتقال آخرین گروه از زائران اربعین حسینی به استان قزوین ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha