۶ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۰
کد خبر: 84486201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تزریق نوبت اول واکسن در کیش از مرز ۴۱ هزار دُز گذشت

کیش - ایرنا - سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در نوبت اول ۴۱ هزار و ۹۶۰ دُز واکسن به ساکنان این جزیره تزریق شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضانیا روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون افراد تا کنون ۵۴ هزار و ۵۷۹ دُز واکسن کرونا در این جزیره تزریق شده که شامل ۴۱ هزار و ۹۶۰ دُز در نوبت اول و ۱۲ هزار و ۶۱۹ دُز در نوبت دوم است.

وی با بیان اینکه روز گذشته و در آخرین روز تزریق نوبت اول واکسن کرونا در کیش ۲ هزار و ۷۵۱ دُز واکسن تزریق شد یادآور شد: آن دسته از ساکنان جزیره کیش که به هر دلیلی نتوانسته اند دُز اول واکسن خود را تزریق کنند باید منتظر اعلام برای مراجعه و انجام واکسیناسیون باشند.

رضانیا گفت: از امروز و در نوبت‌های صبح و بعدازظهر تمرکز تیم واکسیناسیون بر روی نوبت دوم ساکنان جزیره کیش خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش افزود: افرادی که هشتم شهریور و قبل از آن نوبت اول واکسن سینوفارم و یا برکت خود را دریافت کرده اند امروز برای انجام تزریق نوبت دوم واکسن به همراه کارت واکسیناسیون به تالار شهر کیش مراجعه کنند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸شهریور (آخرین تاریخ آمار ارایه به رسانه ها) در این جزیره حدود هشت هزار و ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha