۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1173
کد خبر: 84486434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه قدس: دفاع مقدس نماد مدیریت قرآنی است

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت:دفاع مقدس نماد مدیریت قرآنی عمل به توصیه‌های الهی است و اگر از این الگوی مدیریتی در تمامی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده شود شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهیم بود.

 به گزارش ایرنا سردار محمد کرمی روز سه‌شنبه در مراسم محوری زنگ ایثار و مقاومت اظهارداشت: ایمان رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل نیروی الهی بود که همه رزمندگان را به حرکت در می‌آورد و موجب شد تا اهداف اسلام تبیین شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس فعالیت علمی تعطیل نشد بلکه رزمندگان توجه ویژه ای به علم داشتند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور بیان کرد: آینده جامعه با معیارهای تعیین شده آموزش و پرورش حرکت می کند به همین سبب رسالت معلمان بسیار سنگین است. 

وی با بیان اینکه امروز جهاد تمام نشده و آموزش و پرورش یکی از بهترین بسترهای مهم برای ساختن ذهن و تفکر نسل جدید جامعه است افزود: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش است.

سردار کرمی با بیان اینکه آسیب به ذهن و روان دانش‌آموزان به هیچ وجه قابل جبران نیست و این مهم نشان دهنده وظیفه خطیر معلمان است، تاکید کرد: در دستگاه تعلیم و تربیت ما باید دانش‌آموزان خلاق، متفکر و مومن به صورت مهارت‌محور تربیت شوند تا بعد از اتمام دوران تحصیل به عنوان یک کارآفرین دانش آموخته شوند.

وی ادامه داد: ماباید جوانان را مهارت محور، پرورش دهیم تا ده ها شغل ایجاد کنند و با مهارت وارد دانشگاه شوند تا دغدغه شغل نداشته باشند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت شتاب علمی کشور اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید به سرعت فاصله علمی خود را با دنیا کم کنند و همچنین فضای مجازی یک فرصت است که باید با تمام توان از آن در راه هدایت و تربیت نسل جدید استفاده کنیم.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه از دانش‌آموزان انتظار می‌رود از تمام خلاقیت و توان خود در راه پیشرفت کشور استفاده کنند خاطرنشان کرد:  الگو قرار دادن شهدا و تلاش در راه خدا رمز موفقیت دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه اکنون نوبت دانش‌آموزان است که با توکل بر خدا در حوزه علم و دانش برتر و پیشتاز باشند تصریح کرد: خلاقیت، توانمندی و تفکر توحیدی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آن چیزی است که باید برای نسل جدید به تصویر کشیده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha