۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴
کد خبر: 84487625
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جلالی: با استقلال مذاکره کرده‌ام/اسکوچیچ از فرصتش بهره برد

تهران- ایرنا- کارشناس و مربی فوتبال گفت: مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده ام اما چند روز صبر داشته باشید و به زودی همه چیز مشخص می‌شود.

«مجید جلالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به شایعاتی که درباره حضورش در باشگاه استقلال شنیده می شود اظهار داشت: حرف ها و صحبت‌هایی در این باره مطرح شده است اما اجازه دهید همه چیز مشخص شود تا بهتر و دقیق‌تر بتوانم در این باره صحبت کنم.

وی درباره اینکه مذاکرات انجام شده میان او و باشگاه استقلال برای آکادمی یا مدریت فنی است، گفت: مذاکراتی شده است اما چند روز صبر داشته باشید، به زودی همه چیز مشخص می‌شود.

کارشناس فوتبال در خصوص تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: تیم ملی بازی مهم و حساسی را مقابل کره‌جنوبی پیش رو دارد، شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که یک بازی با سوریه برگزار می‌کند بعد به مصاف عراق می‌رود و در این فاصله زمانی تا بازی بعد برنامه‌ای ندارد.

جلالی تصریح کرد: اگر نظر شخصی‌ام را برای این مسابقه بخواهید باید بگویم نگاه توام با امیدی به این جدال دارم، بازیکنان تیم ملی شایسته و توانمند هستنتد، هر کدام از آنها در بالاترین سطح از آمادگی جسمی و روحی و فنی قرار دارند. همه این مسائل را در کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد تا شرایط مطلوب و ایده‌آل است.

وی تاکید کرد: اگرچه فاصله بازی ایران و عراق با مسابقه اول ایران پنج روز بود اما ملی‌پوشان ما به اندازه یک سال پیشرفت و تکامل داشتند و عملکرد فوق‌العاده‌ ای را به اجرا گذاشتند، دو تیم متفاوت را دیدیم، وقتی تیم ملی این ظرفیت نهفته و بالا را دارد و بازیکنان از نظر روحی و تاکتیکی می‌توانند در سریع‌ترین زمان می‌توانند هماهنگ شوند یعنی انجام هر کاری شدنی است.

مربی فوتبال در پایان گفت: اسکوچیچ در این مدت که هدایت تیم ملی را بر عهده داشته عملکرد خوب و موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است، او به ظرفیت فنی بازیکنان ایران آگاهی کامل دارد و از این فرصتی که به عنوان سرمربی تیم ملی در اختیارش گذاشته شده به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha