۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84489009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳ درصد بابلی‌ها واکسن کرونا دریافت کردند

۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84489009
۶۳ درصد بابلی‌ها واکسن کرونا دریافت کردند

ساری - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که ۲۶۷ هزار نفر از معادل ۶۳ درصد از جمعیت گروه هدف این شهرستان دست‌کم یک دز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، دکتر سید فرزاد جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد : در مجموع تاکنون ۱۲۰ هزار و ۳۱۷ نفر از جمعیت هدف شهرستان هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با اعلام این که مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در چهار نقطه پرجمعیت شهر بابل صبح و عصر به شهروندان خدمات ارائه می دهند ، ادامه داد : با افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در بابل روزانه حدود هشت هزار بابلی واکسن کرونا را دریافت می کنند که ظرف روزهای آینده این آمار به ۱۰ هزار نفر هم خواهد رسید.

دکتر جلالی گفت : بابل از جمله محدود شهرهای مازندران است که در صورت نیاز تزریق واکسن به صورت خودرویی هم انجام می گیرد به این صورت که بسیاری از افراد به همراه اعضای خانواده اشان با مراجعه به مرکز تجمیعی پارک پردیس بابل بدون پیاده شدن از خودرو ، واکسن دریافت می کنند.

وی اضافه کرد : در حال حاضر ترافیک سنگینی که در مراکز درمانی بابل در موج پنجم ایجاد شده بود کاسته شده است و روند بستری و ترخیص بیماران کرونایی به صورت روان در مراکز درمانی بابل در حال انجام می باشد.

او ادامه داد : در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در بابل بر اثر ویروس کرونا جانش را از دست داد و ۲۲ نفر هم در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی بابل بستری می باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۹ نفر در مراکز درمانی بابل بستری هستند که ۲۱ پذیرش جدید و ۱۶ ترخیص در این روز داشتیم.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل ۴۲۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha