۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84489813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: کشور به مدیران انقلابی، جهادی و متخصص نیاز دارد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اکنون کشور به مدیران انقلابی، جهادی و متخصص نیاز دارد بنابراین در انتخاب افراد برای مسوولیت های مهم باید توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: امروز روز رفاقت بازی نیست و نباید افرادی که نا اهل و نا کارآمد هستند مسوولیتی به آنها سپرده شود زیرا این امر خیانت به مردم و نظام است.

وی افزود: مسوولیت امور را به افرادی انقلابی  متخصص و متدین و کسی که ظرفیت آن را داشته باشد، سپرد و همچنین با افرادی که سوء مدیریت دارند برخورد شود.

وی با اشاره به مناسبت های آخر ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع)، امام حسن مجتبی(ع) و رحلت نبی اکرم (ص) گفت: آیین های که در این ایام برگزار می شود باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشد.

حجت الاسلام نوری در ادامه به سخنان اخیر رهبر  معظم انقلاب در رابطه با تبیین اربعین اشاره کرد و گفت: امروز روز جهاد فکری است و باید در تمامی حوزه ها از جمله دین و دستاوردهای انقلاب نگاه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه بی بند و باری در جهان غرب ارزش شده است گفت: خرافه ها و مسائل غیر اخلاقی به عنوان آزادی عقیده در دنیا درحال گسترش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز باید جوانان حزب اللهی پای کار بیایند و با مطالعه و بصیرت در حوزه های مختلف دینی، سیاسی و اعتقادی جهاد فکری داشته باشند.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: جهاد فقط با شمشیر نیست گاهی وقت ها جهاد با نفس و مال نیز است و هم اکنون عرصه جهاد تبلیغ و تبیین ارزش ها است.

امام جمعه بجنورد در ادامه سخنانش به انتخاب هرچه سریعتر شهردار شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: انتظار مردم بجنورد این است که هرچه سریعتر شهردار انتخاب شود و نباید گذشت زمان موجب تخریب افراد در فضای مجازی شود.

وی در ادامه به رحلت علامه حسن حسن زاده آملی اشاره کرد و گفت: ایشان در طول حیات خود خدمت بسیاری به جامعه اسلامی کردند و ایشان عالمی بودند که در تمامی حوزه‌ها تبلور داشتند و در علوم مختلف صاحب نظر بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha