۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84491061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرسپولیسی‌ها تست پزشکی دادند؛ استراحت یک روزه در برنامه سرخپوشان

تهران- ایرنا- تمرین فردا(یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیم سرمربی تیم تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی برابر شهرداری آستارا به برتری رسید، استراحت یک روزه را در برنامه دارد.

سرخپوشان ایران صبح امروز(شنبه) در مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال حضور یافتند و تست‌های مربوطه را پشت سر گذاشتند.

طبق برنامه اعلام شده و اطلاع قبلی، قرار بود صبح امروز سرخپوشان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در ساختمان ایفمارک حضور یافته و مورد تست‌های پزشکی لازم قرار بگیرند که این برنامه با حضور تمام اعضای تیم انجام شد.

پرسپولیسی‌ها تست پزشکی دادند؛ استراحت یک روزه در برنامه سرخپوشان

پرسپولیسی‌ها تست پزشکی دادند؛ استراحت یک روزه در برنامه سرخپوشان

سرخپوشان که با احتساب حضور کریم باقری و مهرداد خانبان، مربی و آنالیزور تیم، پنج عضو در تیم ملی دارند و آن‌ها را تا پایان دیدار تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در ۲۰ مهرماه در اختیار نخواهند داشت، با تصمیم کادر فنی، فردا  استراحت می‌کنند.

پرسپولیس که خود را برای فصل جدید لیگ برتر و دو بازی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در ریاض آماده می‌کند، تمرینات خود را دوشنبه از سر می‌گیرد تا برای بازی تدارکاتی روز جمعه آماده شود.

سرخپوشان جمعه هفته جاری در شرایطی مقابل سپاهان به میدان خواهند رفت که این دیدار در غیاب ملی پوشان دو تیم برگزار می شود. از پرسپولیس میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری در اردوی تیم ملی حضور دارند و از سپاهان هم برای این دیدار دوستانه، امید نورافکن و یاسین سلمانی به دلیل همراهی تیم ملی غایب خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha