۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84492097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهدوی‌کیا: ترسی ندارم؛ برای رسیدن به هدفمان سخت تلاش می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید گفت: من ترسی ندارم زیرا بازیکنان خیلی خوبی در تیم داریم و برای رسیدن به هدف‌مان هم سخت تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران در گفت‌وگو  با نشریه معتبر بیلد آلمان درباره حضورش در پست جدید اظهار داشت: به نظرم ما شانس خوبی برای رسیدن به هدف بزرگ‌مان داریم. ما در حال آزمایش ۶۰ بازیکن بااستعداد هستیم که از بین آنها یک تیم ۲۳ نفره تشکیل می‌دهیم.

و ی درباره نقش مهم زمان خاطرنشان کرد: بازی‌های انتخابی آسیا به‌زودی آغاز خواهد شد و نپال، لبنان و تاجیکستان رقبای ما هستند. تیم‌های بزرگی همچون ژاپن، کره جنوبی یا استرالیا در این رقابت‌ها هستند و در نهایت تنها سه تیم مجوز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دریافت خواهند کرد، اما من ترسی ندارم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و برای رسیدن به هدف‌مان هم سخت تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید بیان داشت: دستیار من در تیم زیر ۲۳ سال ایران، جان لامرز عموی سم لامرز مهاجم تیم اینتراخت فرانکفورت است. تیمو روزنبرگ (مربی ورزشی پیشین سن‌پائولی و هانوفر) هم به‌عنوان مربی ورزشی (مربی که به صورت انفرادی با بازیکنان کار می‌کند تا آنها را آماده مسابقه کند) کنار ماست.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: هر موقع که در هامبورگ باشم، به کارم به‌عنوان مربی تمرین‌دهنده انفرادی در آکادمی باشگاه ادامه خواهم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha