۸۱طرح بهداشتی در سیستان وبلوچستان توسط ستاد حضرت امام(ره) اجرا شده است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت:۸۱ طرح بهداشتی توسط این ستاد در استان تا کنون به بهره‌برداری رسیده و ۱۷ طرح دیگر نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش ایرنا علیرضا راشکی روز یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی و درمانی برکت که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد اظهارداشت: با توجه به حضور بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح‌های بهداشتی امروز ۱۵ مرکز جامع سلامت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای این ۱۵ مرکز افتتاح شده با همکاری دولت حدود ۶ و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است افزود: این مراکز در شهرستان‌های زابل، زهک، میرجاوه، سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز خدمات بهداشتی ارائه خواهند داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزارت بهداشت افزون‌بر ۲۰۰ پروژه بهداشتی در کشور در حال اجرا بوده که از این تعداد ۹۸ پروژه برای این استان است.

وی بیان کرد:در سفر رییس بنیاد برکت به سیستان و بلوچستان یک دستگاه( ام .آر. آی)  برای  بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان اختصاص پیدا کرد که این دستگاه خریداری و هم‌اینک کارهای ترخیص آن در حال انجام است.

راشکی با شاره به اینکه یک دستگاه سی تی اسکن برای دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان تامین اعتبار شده ادامه داد: آمادگی خود را در این مورد به استانداری اعلام کردیم و مراحل خریداری این دستگاه نیر در حال انجام است. 
وی خاطرنشان کرد: در جریان همه‌گیری کرونا یک مخزن اکسیژن ۳۰ تنی به بیمارستان علی‌ابن ابیطالب(ع) زاهدان اختصاص پیدا کرد که این دستگاه هم‌اینک نصب و در حال استفاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha