۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84492688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملوان بندرگز به دور نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی صعود کرد

گرگان - ایرنا - تیم ملوان بندرگز با وجود شکست در آخرین مسابقه دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته اول فوتبال ساحلی، با کسب سه برد از ۶ مسابقه به دور نهایی این مسابقات صعود کرد.

نماینده فوتبال گلستان در آخرین بازی دور برگشت این رقابت ها شامگاه امشب یکشنبه به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت که این مسابقه در وقت قانونی با تساوی چهار بر چهار خاتمه یافت اما چابهاری ها با زدن ۲ گل در وقت اضافه سه امتیاز این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کردند.

مهدی علیانی نژاد ، جلال تازیکه ، عیسی کمال غریبی و حسین لکزایی گل های ملوان را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده گلستان که این دیدار میلاد درزی ، رضا سلیمانی و ابوالفضل خاری را بدلیل محرومیت در اختیار نداشت در بازی قبلی خود در دور برگشت موفق شده بود با نتیجه ۲ بر یک تیم فولاد هرمزگان را شکست دهد.

نماینده گلستان بازی نخست دور برگشت این رقابت ها را با نتیجه چهار بر سه به دهیاری ملاباشی واگذار کرد.

تیم‌های اول و دوم مجموع دیدارهای رفت و برگشت این گروه به همراه تیم‌های اول و دوم گروه‌ اول و دوم و ۲ تیم‌ سوم گروه‌های سه گانه که شرایط بهتری به لحاظ امتیاز، گل زده، گل خورده یا تفاضل گل دارند، به مرحله بعد راه خواهند یافت.

۱۲ تیم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در فصل ۱۴۰۰ در سه گروه چهار تیمی تقسیم شدند که در گروه اول این رقابت ها تیم های صدر شیمی یزد ، شهروند فرح آباد، شهرداری چلیچه و شهرداری دشتی پارسیان و در گروه دوم تیم های ملوان انزلی ، زردپوشان سیاهکوه اردکان، موج گناوه و موج سواران ساحل نوشهر و در گروه سوم تیم های ملوان بندرگز ، فولاد هرمزگان ، دهیاری ملاباشی و شهرداری چابهار قرار گرفتند.

هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، در ۲ گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت و پس از برگزاری مسابقات خود به صورت رفت و برگشت و مشخص شدن رده‌بندی نهایی این مرحله، تیم‌های اول هر گروه جواز حضور به لیگ برتر فوتبال ساحلی برای فصل آینده را کسب خواهند کرد.

ملوان بندرگز با ۹ سال حضور پیاپی در لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از نمادهای استمرار فعالیت حرفه ای ورزش در گلستان ست.

 بندرگز در ۴۲ کیلومتری غرب گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha