راننده بی‌احتیاط در خلخال حادثه‌ساز شد

اردبیل _ ایرنا _ بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون کمپرسی هنگام توقف خودرو موجب بروز سقوط خودرو به دره در جاده خلخال - پونل شد.

به گزارش ایرنا ، این حادثه عصر روز دوشنبه زمانی رخ داد که راننده کامیون کمپرسی ولوو حامل بار شن و ماسه در حال حرکت از خلخال به سمت گیلان در ۱۵ کیلومتری جاده خلخال - پونل برای کنترل مدارک بار به پلیس راه خلخال - زنجان مستقر در مسیر فراخوانده شد.

کامیون کمپرسی لحظاتی پس از پیاده شدن راننده کامیون در سراشیبی جاده به راه افتاده و پس از برخورد با گاردریل کنار جاده و شکستن حفاظ به دره کنار جاده سقوط کرده و در اعماق آن متوقف شد.

این حادثه به علت نبود سرنشین در زمان سقوط به دره تلفات جانی نداشت ، ولی به علت شدت حادثه بدنه کامیون در هم شکسته و بشدت آسیب دید.

سرهنگ نجات حمزه ، فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بی‌احتیاطی راننده کمپرسی هنگام پیاده شدن و عدم انجام اقدامات ایمنی همچون کشیدن ترمز دستی ، درگیر کردن دنده کامیون و سایر اقدامات بازدارنده عامل بروز این حادثه است.

وی اظهارکرد: پیش از اجرای طرح کنترل بار کامیون‌های کمپرسی رانندگان این وسایط نقلیه بدون توجه به رعایت بار مجاز اقدام به بارگیری اضافه بر ظرفیت کامیون می‌کردند که همین عامل موجب از بین رفتن سطح آسفالت راه و ایجاد ناهمواری‌های مختلف در راه های منتهی به استان گیلان شده است.

او افزود: روزانه بیش از ۴۰۰ دستگاه کامیون کمپرسی از کارگاه‌های تولید شن و ماسه دانه‌بندی بارگیری کرده و از طریق استفاده راه خلخال - پونل و اسالم راهی مناطق مختلف استان گیلان می‌شوند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha