سامانه ۱۶۵۶ آماده ثبت گزارشات به مردم آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی دولتی است.

سید محسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان آذربایجان‌غربی در ایام تعطیلات پیش رو در حالت آماده باش است.
وی ادامه داد: دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی در تعطیلات به نیروهای مرکز استان و روسای شهرستان‌های تابعه ابلاغ شده است. 
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ️برابر تجارب سالیان گذشته تعرض به اراضی دولتی توسط متعرضان در تعطیلات پیش رو محتمل و دور از انتظار نیست.
حمزه‌لو بیان کرد: بنابراین یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان آذربایجان‌غربی ضمن هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های قضائی و انتظامی به منظور حفظ و حراست مطلوب اراضی اقدام به تهیه برآورد تهدیدهای انتظامی و حفاظتی اراضی و همچنین پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات مربوطه کرده‌ است.
وی اضافه کرد: ️براساس این دستورالعمل، تمامی منابع انسانی و امکانات و تجهیزات یگان‌ حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار داشته تا از وقوع هر نوع تعرض به اراضی تحت حفاظت پیشگیری شود.
️به گزارش ایرنا، یگان حفاظت از اراضی ملی آذربایجان‌غربی طی یکسال گذشته با فعالیت شدید خود از تصرف بسیاری از اراضی ممانعت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha