۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 84496172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۶ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی در گیلان آغاز شد

۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 84496172
توزیع ۶ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی در گیلان آغاز شد

آستارا - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گیلان از آغاز توزیع ۶ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی در بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی امیریان روز پنجشنبه در آئین توزیع بسته های غذایی در آستان امام زادگان آستارا گفت: امروز به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) توزیع این بسته های غذایی در قالب ششمین مرحله طرح مواسات و همدلی در شهرستان های مختلف گیلان آغاز شد و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در اولویت دریافت این بسته ها هستند.

وی افزود: ارزش این بسته ۱۸ میلیارد ریال بوده و شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه است و  گروه‌های جهادی در پخش این بسته‌های غذایی و معیشتی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کمک می کنند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) گیلان گفت: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد تا محرومان و اقشار کم ‌درآمد را در مقابل این بیماری یاری کند.   

۲۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در آستارا توزیع شد

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز پنجشنبه در آئین توزیع بسته های لوازم التحریر در سپاه این شهرستان گفت: ۲۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مدادرنگی و همچنین پوشاک دانش آموزان با همکاری بسیج اصناف و گروه جهادی شهید فارسی این شهرستان تهیه و به نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: ارزش این بسته ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و گروه های جهادی آستارا علاوه بر دستگیری از نیازمندان در زمینه محرومیت زدایی با ساخت مسکن، پل و کمک به اجرای طرح های عمرانی پیشگام هستند.

 ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح مواسات و همدلی تهیه و توزیع می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha