خدمت‌رسانی به ایثارگران هدف مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید است

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از  «ایثار»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع مدیران و اعضای هیئت مدیره این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این عزیزان نیز در این مجموعه‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران،  بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است خدمات مالی در حوزه بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.

احترام به مراجعین و مخاطبان

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه، خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند، گفت: احترام به مراجعین و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان، خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه نیازمند اصلاح فرایندها است.

۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید

برات کریمی مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از دستاوردهای بانک پرداخت و گفت: مهمترین اقدامات مدیران بانک دی در این دوره کاهش زیان انباشته، افزایش سرمایه بانک، بهبود نسبت تسهیلات و مطالبات غیرجاری، مدیریت نقدینگی و منابع بانک، حمایت از سهام بانک، فروش سرمایه‌گذاری و املاک تملیکی مازاد و توسعه امور بین‌الملل و بانکداری الکترونیک بوده است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام شده برای گسترش ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به تشریح برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی حدود ۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی و بیمه و کارگزاری به جامعه هدف، از مهمترین این اقدامات بود که تاکنون ۷۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تاسیس است.

در این جلسه از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن بانک دی با عنوان (دی جت) در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز رونمایی شد.

۱۳۵۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha