۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84498889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان یزد در دومین روز از هفته نیروی انتظامی

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84498889
استان یزد در دومین روز از هفته نیروی انتظامی

یزد- ایرنا- حجت الاسلام نجیمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک هفته ناجا آمادگی سازمان تبلیغات را برای همکاری با پلیس در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا در این دیدار که روسای سازمان‌های تبلیغات شهرستان های استان یزد حضور داشتند سردار عباسعلی بهدانی فرد نیز امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: استان یزد یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و وضعیت امنیتی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین پلیس و روحانیت در استان وجود دارد افزود: اقداماتی که در ماه محرم و صفر صورت گرفت بسیار خوب و ارزنده بود.

دیدار فرمانده انتظامی یزد با خانواده شهید والامقام "حسن یاوری"
به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهدا، سردار عباسعلی بهدانی فرد  فرمانده انتظامی یزد با خانواده شهید حسن یاوری دیدار کرد.  

وی در این دیدار گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایستادگی، صبر و مقاومت در برابر دشمنان باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند؛ شهدا مایه افتخار،عزت و قوت قلب کارکنان پلیس هستند. 

فرمانده انتظامی استان یزد دیدار با خانواده شهدا را توفیقی الهی برشمرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود. 

پیکر پاک شهید یاوری بعد از ۳۷ سال  تفحص و در روز شهادت حضرت امام رضا(ع) در یزد تشییع و به خاک سپرده شد.

امنیت کشور مرهون زحمات پلیس است

حجت الاسلام طالبی بازرس کل استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: امنیت کنونی کشور حاصل زحمات مأموران پلیس است.

وی ادامه داد: خدمات و ماموریت های ناجا، آمیخته از اخلاق و اقتدار است و امروز پلیس کشور ما؛ پلیسی اخلاق مدار، مهربان و مردم دار است که برای حفظ امنیت تلاش می کنند.

افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در استان یزد 

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در استان یزد همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سردار عباسعلی بهدانی‌فر فرمانده نیروی انتظامی یزد در مراسم افتتاح این مرکز که در محل پلیس فتای استان برگزار شد، راه‌اندازی این مرکز را در راستای شعار امسال هفته نیروی انتظامی مبنی بر پلیس هوشمند، امنیت پایدار خواند و گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز تسهیل خدمات‌رسانی به مردم در حوزه فعالیت‌های پلیس فتا در کنار کاهش ترددها و هزینه‌های ناشی از مراجعات حضوری است.

وی افزود: خوشبختانه پلیس فتا در استان جزو پلیس‌های تخصصی موفق در کشور محسوب می‌شود به طوری که تنها طی شش ماهه نخست موفق به کشف ۸۶ درصد جرائم این حوزه شده است.

بهدانی فر ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این مرکز شاهد افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مردم در خصوص فعالیت‌های پلیس فتا در استان باشیم.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتای یزد هم در این مراسم اظهار کرد: به دنبال ورود فناوری اطلاعات شاهد تغییرات زیادی در سبک زندگی جوامع هستیم و متاسفانه امروز جرائم سایبری جزو دغدغه‌های دولتمردان و مسئولان همه کشورهای دنیاست.

وی با بیان این که متاسفانه عمده‌ترین علت بروز جرائم در حوزه سایبری ناآشنایی مردم با این حوزه است، استان یزد را به لحاظ فراوانی این جرائم جزو در رتبه سیزدهم استانهای کشور خواند و گفت: جایگاه کنونی استان پس از استانهای کلان کشور به دلیل برخورداری استان از زیرساخت‌های قوی فناوری اطلاعات است ولی خوشبختانه با این حال جزو استان‌های سوم تا چهارم در کشف جرائم این حوزه هستیم.

ابوطالبی در ادامه با بیان این راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری این امکان را فراهم کرده تا کلیه شهروندان بتوانند به صورت شبانه‌روزی از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و مراجعه به سایت پلیس فتا، بخش فوریت‌های سایبری، با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کنند، گفت: این مرکز در دو بخش مشاوره تلفنی و ثبت گزارش‌های مردمی در حوزه‌هایی مانند کلاهبرداری ‌های اینترنتی، مزاحمت‌های آنلاین، حملات سایبری، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و اعلام تارنماهای مجرمانه در فضای مجازی، آماده ارائه خدمات است.

نیروی انتظامی تکیه گاه ملت است

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق در پیام تبریکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی آورده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره پناهگاه و تکیه گاه ملت ایران بوده و تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تامین امنیت، نظم و آرامش کشور به کار گرفته به نحوی که بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی ایران اسلامی، مرهون ایثار، فداکاری و جانبازی غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که مردم عزیز ایران اسلامی به پاس یک سال خدمتگزاری حافظان نظم و امنیت، شب بیداری‌ها، در کنار مردم بودن و خدمت رسانی بی منت این عزیزان را، مورد تکریم قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی شهرستان و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب سپاس و قدردانی خود را از مجاهدت‌ها و ایثار فرماندهی، نیرو های کادر و سربازان نیروی انتظامی در فرماندهی شهرستان بافق را ابراز می‌کنم، امیدواریم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای عرصه امنیت و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه وایفای نقش خود موفق و موید باشید.

ارائه مشاوره نیروی انتظامی به شهروندان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از برنامه‌های هفته ناجا ارائه خدمات مشاوره با عنوان پلیس پاسخگو است که شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ تماس گرفته و در زمینه‌های مختلف خانوادگی و انتظامی مشاوره دریافت کنند.

سرهنگ محمد رضا مزیدی تاکید کرد: در این هفته به ارائه خدمات مضاعف در حوزه پلیس راهبر و گذرنامه خواهیم پرداخت و تسهیلات ویژه‌ای را برای رفع توقف خودرو و موتورها در نظر گرفته ایم.

وی افزود : نیروی انتظامی در صورت برگزاری نماز جمعه، باشکوه هر چه تمامتر در این مراسم حضور یافته و سخنرانان پیش از خطبه‌ها را فرماندهان انتظامی استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha