مالکان خودروهای رسوبی از تسهیلات ترخیص خودرو استفاه کنند

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور شهرستان بینالود گفت: در هفته ناجا تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها در نظر گرفته شده است و مالکان خودروهای توقیفی باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

سرهنگ سلیمان ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از هفدهم مهر تا دوم آبانماه برای ترخیص خودروهای رسوبی از پارکینگ ۲۰ درصد و برای ترخیص موتورسیکلت‌ها نیز ۵۰ درصد تخفیف در هزینه پارکینگ اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ترخیص خودرو با حضور مالک بدون ارائه مدارک مالکیت و قبض پارکینگ صرفا مشروط به اینکه وسیله نقلیه در سامانه شماره‌گذاری به نام مالک باشد، با اخذ تعهد کشف فساد در دفاتر پلیس ۱۰+ از مالک، بلامانع است.

سرهنگ ایزدی ادامه داد: ترخیص خودرو بدون پرداخت خلافی، ترخیص خودروهای فاقد بیمه با گرفتن تعهد عدم تردد در معابر، تحویل خودرو به مالک در صورت عدم دسترسی به راننده حین توقیف و عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری و طرح ترافیک از دیگر تسهیلات درنظرگرفته شده برای ترخیص در این ایام است.

رییس پلیس راهور شهرستان بینالود افزود: در حال حاضر در توقفگاه‌های طرقبه و شاندیز حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو و بیش از هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی وجود دارد که مالکان می‌توانند از فرصت ایجاد شده برای ترخیص آنها استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha