۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84501765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقتصاد مقاومتی از طریق ایجاد امنیت اقتصادی محقق خواهد شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی از طریق ایجاد امنیت اقتصادی محقق خواهد شد و پلیس به صورت شبانه روزی درصدد برقراری امنیت پایدار و جامع در جامعه است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم علی ابراهیمی روز سه شنبه در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی و در همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که با حضور تعدادی از صنعتگران و تولیدکنندگان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار با رویکرد جامعه محوری صورت گرفته، یعنی اینکه ایجاد امنیت با مشارکت تمامی دستگاه ها، نهادها و در نهایت با حضور و همراهی مردم امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امید آفرینی باید در جامعه همواره مورد توجه باشد، تصریح کرد: امروز دشمنان ما همانند چهار دهه گذشته سعی در ناامید کردن مردم دارند و درصدد القای آن هستند که ما قادر به تولید حتی نیازهای اولیه خود نیستیم در حالی که صنعتگران و تولیدکنندگان ما با اقدامات خود تمامی امیدهای دشمن را ناامید کرده اند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت همیشه در کنار بخش صنعت قرار دارد، افزود: تمام تلاش ما بر جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور است و انجام این مساله تنها به خاطر حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

به گفته این مسوول عالی انتظامی استان، با توجه به اینکه قزوین یکی از قطب های مهم صنعت و کشاورزی کشور است از این رو باید زمینه برای سرمایه گذاری در سطح استان بیش از گذشته شود و یکی از راه های انجام این خواسته توجه به اقدامات پیشگیرانه از جمله کشف و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان قزوین، ایجاد امنیت اقتصادی را یکی از راه های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی را ستون اصلی امنیت در کشور دانسته اند، بنابراین باید در این حوزه با تلاش شبانه روزی کاری کنیم تا تنها دغدغه سرمایه گذاران، تولید کنندگان و صنعتگران ما "تولید" باشد .

وی در ادامه گفت: به عنوان ضابطان قضایی نیز تمام کارهای ما براساس دستورات مقام قضایی به انجام می رسد و در عین حال نیز ماموران ما در انجام وظایف خود با رافت اسلامی رفتار کرده و تذکرات لازم را نیز ارایه می دهند.

در پایان این همایش از پنج تولید کننده و صنعتگر برتر استان تجلیل به عمل آمد.

پس از پایان این همایش، حاضران از نمایشگاه صنایع، معادن و کشاورزی که از سوی نیروی انتظامی برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha