۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84505037
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم در اندیشه عزت مردم ایران است

رشت _ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: دولت سیزدهم در اندیشه عزت و سربلندی مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی رشت اظهار داشت: دولت سیزدهم عملا اعلام کرد که اداره جامعه را به برخی کشورهای قلدر گره نمی زنیم.

وی افزود: اگر چه دنیا به مانند دهکده کوچک بوده و همه جوامع به هم نزدیک است، اما این در شرایطی است که عزت ملت ها حفظ و زورگویان بر مردم زور نگویند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه گفت و گوهای برجامی اولویت دولت سیزدهم نیست، ادامه داد: گفت و گوهای برجامی چیزی جز نفرت از قدرت های شاخ دار جهانی ایجاد نکرد. 

وی اظهار داشت: آمریکایی ها با امپراطوری رسانه ای که در اختیار آنها است اخیرا دولت و مردم ایران را تهدید کردند که چرا به گفت و گوهای برجامی بر نمی گردید و مسئله جایگزین را مطرح کردند.

آیت الله فلاحتی بیان داشت: استکبار جهانی بداند که در هیچ نقطه ای در دنیا امنیت نخواهند داشت ضمن اینکه ملت و دولت ایران گوش شنوا برای آنها ندارد.

وی با اشاره به سخنان وزیر خارجه ایران اظهار داشت: وزیر خارجه قاطعانه و عزتمندانه در این باره سخن گفتند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به وعده دولت به ساخت یک میلیون مسکن در سال و چهار میلیون در مدت چهار سال افزود: این کار عملی می شود همانطوری که در گذشته ثابت شد در این ارتباط باید مواردی از جمله انبوه و کوچک سازی و نظارت بر ساخت و سازها توجه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha