۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84505854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خدمات‌رسانی بیمارستان امیرالمومنین اهواز به بیش از ۹هزار بیمار کرونایی

اهواز - ایرنا - رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی از خدمات بستری و بستری موقت در این مرکز درمانی بهره مند شدند.

دکتر محمد آرزومند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت پنج هزار و ۵۰۰ بیمار بستری و سه هزار و ۷۰۰ بیمار به صورت بستری موقت از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کردند.
وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر به صورت سرپایی به درمانگاه تنفسی این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر سی تی اسکن انجام دادند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با اشاره به فوت حدود ۳۰۰ نفر از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون در این بیمارستان گفت: اکنون حدود ۳۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری بوده که از این تعداد ۲۳ نفر در بخش عادی و هفت نفر در بخش ویژه بسر می برند. 

وی افزود: خوشبختانه روند بیماری در بیمارستان امیر المومنین(ع) اهواز سیر نزولی داشته و امیدواریم بار دیگ شاهد پیک بیماری در استان خوزستان و کشور نباشیم.

آرزومند گفت: در حال حاضر به غیر از یک بخش که مختص بیماران کرونایی است، تمام بخش های این بیمارستان در حال خدمات دهی به بیماران غیرکرونایی هستند.

اولین شهید مدافع سلامت در استان خوزستان از بیمارستان امیرالمومنین اهواز بود.

طبق آخرین رنگ بندی ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha