۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبر: 84513021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسدی: از عملکرد هوادار مقابل استقلال راضی هستم

۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبر: 84513021
اسدی: از عملکرد هوادار مقابل استقلال راضی هستم

تهران- ایرنا- مدیرعامل تیم فوتبال هوادار گفت: تیم ما مقابل استقلال که یکی از بهترین تیم‌های ایران است نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و از عملکرد تیم رضایت داریم.

به گزارش ایرنا، «علی‌رضا اسدی» پس از پایان بازی استقلال و هوادار که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، دو تیم تلاش کردند اما تیمی برنده می‌شود که از موقعیت‌هایش نهایت استفاده را ببرد.

وی افزود: تیم ما مقابل استقلال که یکی از بهترین تیم‌های ایران است نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و از عملکرد تیم رضایت داریم.

مدیرعامل هوادار خاطرنشان کرد: به استقلال بابت پیروزی در این مسابقه تبریک می‌گویم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

اسدی درباره تغییر نام باشگاه هوادار به دیهیم گفت: به احتمال زیاد این اتفاق رخ دهد، باید دید چه می‌شود چرا که ما تصمیماتی برای تحقق این امر داریم.

وی درباره  VAR هم گفت:‌  این ها مشکلاتی است که در رابطه با فدراسیون وجود دارد. کسانی که آنجا کار می کنند سعی می کنند به سطحی که فوتبال آسیا دارد برسند و VAR را در استادیوم ها مستقر کنند. امیدواریم این اتفاق بیفتد تا کیفیت بازی ها بالاتر برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha