۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84513249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی سپاه امام صادق در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط این نیرو در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، روح الله فرزین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از جمله این برنامه‌ها همایش‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی و مسابقه‌های مختلف ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان و استان شامل تیراندازی، دارت، نقش‌خوانی، دو ومیدانی، فوتسال، والیبال ساحلی، بومی محلی، تمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دفاع شخصی و کاراته است.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز شامل زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش، اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران، کمک‌های مومنانه، پاک‌سازی ساحل و اماکن ورزشی با  کمک ورزشکاران است.

فرزین ادامه داد: در اجرای برنامه‌های یاد شده مدیران تربیت بدنی نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی فرصت اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است که با هدف بزرگداشت این هفته ویژه برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha