۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84513820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد کارکنان بانک‌های استان سمنان به کرونا مبتلا شدند

سمنان- ایرنا- دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان گفت: ارتباط مستقیم با ارباب رجوع سبب ابتلای ۸۰ درصد کارکنان بانک‌های این استان به ویروس کرونا شد.

به گزارش ایرنا، سید محمد شادمهر روز پنجشنبه در دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با استاندار سمنان ابراز کرد: همه کارکنان بانک‌های سراسر استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی کمبود نیرو را یکی از مشکلات بانک‌های استان سمنان عنوان کرد و گفت: در مجموع ۲ هزار و ۶۷۰ نفر در بانک‌های عضو شورای هماهنگی بانک‌های استان فعالیت می‌کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان افزود: ۱۶ بانک از مجموع ۳۱ بانک استان در این کمیسیون عضو و دارای ۲۷۲ شعبه مستقر در کل استان هستند.

شادمهر با بیان اینکه کمیسیون هماهنگی امور بانک‌ها نقش موثری در رونق تولید، صنعت و کشاورزی استان از طریق ارائه تسهیلات دارد، تصریح کرد: استان سمنان رتبه هفتم کشوری در شاخص مصرف نسبت به منابع را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: بانک‌های سمنان ۹ برابر منابع تسهیلاتی اختصاصی از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را پرداخت کردند.

شادمهر همچنین با بیان اینکه صنعتی بودن سمنان سبب تمرکز منابع مالی در خارج از استان شده است، افزود: باید تمهیداتی اندیشید تا دیگر بانک های غیر عضو کمیسیون هماهنگی هم در تخصیص منابع برای بخش‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی نقش داشته باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha